والفتح

جبهه فرهنگی منطقه گله دار

والفتح

جبهه فرهنگی منطقه گله دار

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

کلیپی کوتاه با نوای «ای لشکر صاحب زمان» و با صدای حاج صادق آهنگران تولیدی «جبهه فرهنگی والفتح منطقه گله دار»؛ تصاویری از شهدا و رزمندگان و همچنین اعزام به جبهه رزمندگان منطقه گله دار (گله دار و اسیر) را به نمایش در آورده و از بینندگان و همشهریان عزیز دعوت می کنیم که این کلیپ به یاد ماندنی را دریافت کنند. در این کلیپ، فیلمی از سردار شهید حاج علی نوری و سردار غلام زارعی نیز پخش شده است. لطفاً برای دریافت این کلیپ 4 دقیقه و 21 ثانیه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دریافت کلیپ

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۶
جبهه فرهنگی والفتح

به گزارش والفتح؛ لیست انتشار «عهد» وابسته به والفتح در نرم افزار «واتس آپ» به انتشار 10 تصویر با موضوعات مختلف در یک هفته ی اخیر پرداخت و شما بیننده ی عزیز می توانید آن را دانلود و مشاهده فرمایید.

حجاب لبیک یا خامنه ای  فتنه ی دشمن فرهنگ و رهبری

عشق و شهوت؟! امام و انقلاب آقای خوبی ها... آقا و فرهنگ

آقا افتخار آفرینان سعودی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۴
جبهه فرهنگی والفتح
به گزارش جبهه فرهنگی والفتح؛ صفحه ی جهانی میقات در اینستاگرام که وابسته به جبهه فرهنگی والفتح منطقه گله دار می باشد در روز جهانی قدس تصاویر و پوسترهایی را منتشر کرد که بینندگان عزیز می توانند آن ها را دانلود کنند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۵۹
جبهه فرهنگی والفتح

چهارمین شماره از نشریه «انقلابی» به همّت جبهه ی فرهنگی منطقه گله دار (والفتح) منتشر شد. بینندگان عزیز می توانند جهت مشاهده ی آن بر روی تصاویر زیر کلیک کرده و دریافت نمایند.

صفحه اول نشریه انقلابی (4) صفحه دوم نشریه انقلابی (4)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۳
جبهه فرهنگی والفتح

سوّمین شماره از نشریه «انقلابی» به همّت جبهه ی فرهنگی منطقه گله دار (والفتح) منتشر شد. بینندگان عزیز می توانند جهت مشاهده ی آن بر روی تصاویر زیر کلیک کرده و دریافت نمایند.

صفحه اول نشریه انقلابی (3) صفحه دوم نشریه انقلابی (3)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۹
جبهه فرهنگی والفتح

دوّمین شماره از نشریه «انقلابی» به همّت جبهه ی فرهنگی منطقه گله دار (والفتح) منتشر شد. بینندگان عزیز می توانند جهت مشاهده ی آن بر روی تصاویر زیر کلیک کرده و دریافت نمایند.

صفحه اول نشریه انقلابی (2) صفحه دوّم نشریه انقلابی (2)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۰
جبهه فرهنگی والفتح

به حول و قوّه ی الهی اوّلین شماره از نشریه «انقلابی» به همّت جبهه ی فرهنگی منطقه گله دار (والفتح) منتشر شد. بینندگان عزیز می توانند جهت مشاهده ی آن بر روی تصاویر زیر کلیک کرده و دریافت نمایند.

صفحه اول           صفحه دوم

صفحه اوّل نشریه انقلابی (1)صفحه دوم نشریه انقلابی (2)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۱
جبهه فرهنگی والفتح